måndag 29 oktober 2012

KM ihoppning

Undertecknad var inte på plats igår när KM i hoppning avgjordes jag var i Bollnäs på dressyr. Nej jag är inte sjuk ;) .....

Elsa Norgren och Munsboro Mogley blev KM vinnare 2012 för ponnyer tvåa blev Hilda Denkert och Munsboro Dixie trea Emelie Bohlin och Enegårdens Kandy. KM för lektionsponny vanns av Ida Melin och Murgårdens Amber. I Storhästklassen vann Mathilda Mickelsson och Frida. Stort Grattis!!

KM för lektionshästar vanns av Julia Eriksson och Maker. Grattis!

Om det är någon mer som vill ha sina framgångar omskrivna så hör av er. Eftersom jag inte var på plats så har jag endast skrivit om det som rapporterats till mig.

Caroline Åkerlund och Prince of Mena var i Bollnäs igår. Dom red en MSV C 2 och vann på 68%. GRATTIS!

På bilden nedan:Emelie, Hilda och. Elsa

1 kommentar:

  1. tänkte bara säga att "vi" vann KM för lektionshäst om du kunde skriva upp det är du snäll?:) / Julia Eriksson & Maker

    SvaraRadera